23 april

23 april 2018

Een geweldig mooie dag vandaag. Gewandeld over landwegen bospaden en tussen de velden door.

Prachtige natuur en veel variatie van bossen. Druiven, olijfbomen kurkbomen te veel om op te noemen.

Ondanks dat het heel heuvelachtig is vindt iedereen het de mooiste dag tot nu toe wat betreft de natuur.

Maar de inspanning is het dan wel waard.

We zijn nu in een auberge in Alvorge terecht gekomen. Deze is wat kosten betreft donativie. Dat wil zeggen dat je kunt geven wat je wil.

De auberge is onder het parochiehuis en is nog niet zo oud. Het ziet er geweldig uit.

Alles is goed verzorgd.

Het is weer zo’n stil klein plaatsje en wij hebben bij het plaatselijk cafe het eten voor vanavond besteld.

Ik ben benieuwd wat we krijgen.

Zo meteen even een paar broodjes halen voor morgenvroeg want het cafe gaat pas om 8 uur open en wij willen om zeven uur aan het lopen gaan.

Het eerstvolgende cafe zit dan op 8 km en dat is wat ver.

En zo gaan we dus iedere dag maar verder en zijn het verrassingen wat de dag brengt.

PS. Dat was ik vergeten vanmiddag om twaalf uur begon een kerkklok "Lourdes in de bergen" te spelen.

Dat is toch apart als je dan zo heerlijk in de natuur loopt en het spontaan mee begint te zingen.

1. Ans en Wim:
    24 april 2018
    Lekker eten, mooie natuur en doen wat je het liefste doet; wandelen! Wat wil een mens nog meer!
  2. Elly de Louw:
    25 april 2018
    Als ik je verhaal zo lees zou ik bijna jaloers worden; maar voor mij iets te hoog gegrepen! Wens je verder nog wandelplezier.
  3. Dora de Wolf:
    25 april 2018
    Wat een prachtig verhaal vandaag,zeker over de natuur en alle prachtige bomen die je hebt gezien geweldig .Dat is echt genieten
    Neem het maar goed van Balt en vooral geniet man
    Groetjes