24 april

24 april 2018

Vandaag weer zo’n geweldig mooie dag. Een geweldig mooie gevarieerde natuur en vandaag met hele mooie uit zichten.

Wel veel omhoog en omlaag maar heerlijk weer.

Zoals te verwachten bij mij een pijl gemist en in gedachten lopend te laat op mijn gps gekeken.

Dat is dus weer 3 km extra.

Vandaag aangekomen in Conimbriga een nieuwe auberge bij mensen die hem achter het huis gebouwd hebben.

Hier kunnen 7 mensen slapen en we zijn er met 6 mensen.

Voor het eten hebben we deze avond maar pizza besteld met een biertje en een kaasje.

Gisteravond in het cafe had ik s’middags gevraagd dat we konden eten voor het diner en de eigenaar zei ja dus je denkt dat het geregeld is.

Later hoorde ik dat het alleen een sandwich was dus toen opnieuw wat door gevraagd.

Het was inderdaad sandwich maar anders als wij gewend zijn.

Maar op mijn vraag of we ook Stoepha konden krijgen liep hij naar achter en kwam terug dat zijn vrouw boodschappen ging doen en dat het kon.

Dus wij om 7 uur aan tafel en een grote pan heerlijke groentensoep en daarna grote schalen met klein gesneden bief met een heerlijk sausje en tomaten en natuurlijk ook genoeg brood.

Daarbij hebben we ook nog 2 liter wijn met 6 personen.

Maar met het afrekenen konden we het niet geloven € 5,00 per man dat geloof je toch niet.

Heerlijk gegeten voor zo weinig.

Morgen verder.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Willemien De Nijs:
    Hoi Balt,
    Fijn dat het goed gaat,och en een keertje wat meer kilometers is toch niet erg.Het weer is ook goed zoals ik begrijp en je geniet optimaal van alles om je heen. Groetjes van ons Cees &Willemien en ga ervoor. P.s.wij genieten ook van je verhalen.👣⤴↪↩⤵🔙🔚
  2. Helma van Engelen:
    24 april 2018
    Fijn om te zien dat jij zo geniet maak nog maar veel mooie moment veel liefs je zus Helma
  3. Tineke Slaats:
    25 april 2018
    Ga zo door, heerlijk om je verslagjes te lezen, je voelt dan zelf jouw mooie belevenissen!
  4. Nel en Mari Klijsen:
    25 april 2018
    Wat fijn om jouw verhalen te lezen en dat je zo van deze wandelingen kunt genieten we kijken uit naar het volgende verslag groetjes Mari Nel
  5. Jeanne Schalken:
    25 april 2018
    Hoi Balt, als je in dit tempo doorloopt ben je over enkele dagen al bij Porto, kun je daar een avondje aan de port.
    Geweldig als je leest hoe lekker ‘t gaat en je van alles ook echt geniet, ga zo door.
    Groeten
    Ad en Jeanne
  6. Elly de Louw:
    25 april 2018
    De portugesen lijken mij verschrikkelijk aardige mensen, voor wie niets te veel is om anderen naar de zin te maken. Hoop dat de rest van de dagen net zo zijn als de voorgaande. Veel plezier nog!
  7. Louis:
    25 april 2018
    Zo te lezen gaat het goed. Geniet ervan zoveel als je kunt en nog heel veel plezier onderweg.
  8. D.v.Oversteeg:
    25 april 2018
    Hoi Balt mooi dat alles nog zo goed gaat en dat je zo geniet geweldig man en op tijd even bij tanken leuk om dit weer te horen van je geniet er nog van he
  9. Annelies Veraa:
    25 april 2018
    hoi Balt, zo te lezen ben jij lekker aan het Genieten, hartstikke mooi !
    en die heerlijke maaltijden,ook zo fijn .....
    veel loop plezier nog......
  10. Tha en Frans:
    25 april 2018
    hoi Bald fijn dat je zo geniet van je reis.heel fijn om je verslag t lezen mooi groetjes van ons Frans en Thea
  11. Hetty:
    Hoi ome balt

Zo dan hebben jullie geluk gehad
    Met het eten lekker goed koop