13 mei

13 mei 2018

Het was nog twaalf kilometer. De vraag was wil het weer een beetje meewerken.

Zowel gisteren als vandaag werd regen voorspelt. Gelukkig is het alles mee gevallen.

Ik was mooi op tijd in Santiago en kon meteen de kamer in het hotel op dus mijn rugzak kwijt.

Meteen maar om twaalf uur de kerkdienst mee genomen en gelijk het vat zien zwaaien.

Dat blijft toch iets bijzonders mooi om te zien.

Vandaag ook weer verschillende pelgrims van onderweg gezien en gesproken.

Met Josine het meisje van de teen slippers Zo zal zij mij altijd bij blijven Ze heeft er 25 kilometer op gelopen.

Met haar een pilsje gedronken en lekker bij gepraat dat moest vandaag want morgen vliegt zij naar huis.

Nu moet ik Andreas nog te pakken zien te krijgen met hem heb ik tot Porto veel contact gehad.

Dit is echt de Camino van de contacten alleen maar leuke mensen ontmoet.

Ben benieuwd hoe het de laatste dagen zal gaan want in zo’n groot hotel gaat het natuurlijk moeilijker.

Maar we zien wel morgen. Beginnen als het lukt met uitslapen en Cor en Ilse zijn morgen nog in Santiago.

Dus het zal ook wel weer goed komen

Al met al een geweldige tijd tot nu toe gehad en nu een paar dagen rustig aan.

1. Marina en Ton:
    13 mei 2018
    Hoi Balt,
    Het is gelukt, van harte gefeliciteerd, wat een prestatie en wat een positiviteit, geweldig !!!
    Neem nu de tijd om alles te verwerken, nog mensen te ontmoeten en weer aan het andere leven te wennen. Want we hebben je allemaal graag terug in Nederland !
    Alvast goede thuisreis gewenst en tot ziens.

Marina en Ton.
  2. Ans en Wim:
    Geniet nog maar even!
  3. D.v.Oversteeg:
    14 mei 2018
    Balt van Harte gefeliciteerd je hebt het weer gedaan een prestatie geweldig ik heb weer van je genoten geniet er nog maar even van en weer tot kijk groetjes Dirk en Teuni
  4. Beppie en Sjef:
    Hallo Balt chapo
  5. Jeanne Schalken:
    14 mei 2018
    Balt, proficiat wat een geweldige prestatie. Nu nog paar dagen rust en genieten. Hartelijke groet.
    Ad en Jeanne
  6. Lenie zuidland:
    14 mei 2018
    gefeliciteerd met het behalen van jou Camino.
    En een fijne thuisreis
  7. Dora de Wolf:
    14 mei 2018
    Balt ,Wat een prachtige verhalen en foto's allemaal Geweldig ook deze keer is het weer fantastisch gegaan,fijn om te horen.
    Van Harte Gefeliciteerd
    Nu nog een paar dagen rustig aan en na genieten ,We kijken naar je uit met al de geweldige verhalen die je ons weer zal vertellen
    Groetjes en tot ziens
    Dora
  8. Louis:
    14 mei 2018
    Proficiat met het behalen van het eindpunt. Geniet ervan en doe lekker een paar dagen rustig aan. En nu kan je weer verder gaan met de plannen voor de volgende keer. Gr louis
  9. Elly de Louw:
    14 mei 2018
    Einddoel bereikt zonder noemenswaardige mankementen. Chapeau! Bedankt dat je je ervaringen met mij hebt willen delen. Lijkt mij een geweldige tocht. Wens je nog een goede terugreis en tot ziens in Waalwijk.
  10. Yolande Houben:
    15 mei 2018
    Proficiat, Balt! Volgens mij ben je nu definitief verslaafd aan het wandelen naar Santiago! Ik denk dat de volgende keer de zuidelijke route gaat worden, niet?
    Ik hoop snel meer verhalen van je te horen. Fantastisch hoe je zo gedisciplineerd verslag uit gebracht hebt van je belevenissen!
  11. Balt Korthout:
    15 mei 2018
    Ik weet het niet hoor hier veel mooie verhalen over Camino de noort