11 mei

11 mei 2018

We zijn alweer een paar dagen verder de routes blijven mooi.

Maar het einde nadert nog twee nachten in een auberge en dan zondag de laatste kilometers naar Santiago.

We hebben het zo gepland dat er zondag nog maar ongeveer 15 kilometer over zijn.

Dan zijn we er mooi rond de middag.

De auberge van gisteren lag wat afgelegen. Het dichts bijzijnde restaurant was 1,5 km.

Maar dat was geen probleem. Er was een tafel vol met van alles er op. Je kunt het zo gek niet bedenken of het was er.

Ook volop bier wijn en frisdrank en dit alles was gratis.

Dat wil zeggen er hangt een bakje aan de muur waar je een vrijwillige bijdrage in kan doen.

Ook voor eten was gezorgd hier betaalde je € 7.00 voor.

Waar naar mijn gevoel iedereen aan meegedaan heeft. Echt weer zo’n Camino ervaring van gezelligheid en saamhorigheid.

Al de neuzen staan dezelfde kant op en iedereen buurt met iedereen.

En zo maak je iedere keer weer wat anders mee.

1. Annika:
    11 mei 2018
    Het einde komt nu echt in zicht...
    Wat een mooie reis is het weer...
    Geniet nog van de laatste kilometers..
    Ben trots op je 😘
  2. Ton en Marina:
    11 mei 2018
    Na een enigzins moeizame start van deze wandeling is het verderallemaal goed verlopen en zit het er alweer bijna op. Je klinkt nog steeds erg positief en dat is mooi !! De auberges en andere logeeradressen waren in ieder geval goed en gezellig en ook over het eten niets dan lekkere verhalen !! Al met al een mooie ervaring erbij. We wensen je sterkte op de laatste kilometers.
  3. Yolande Houben:
    12 mei 2018
    Heb je iets gemerkt van de branden in Galicië? Ik las dat hier op 12 mei in de krant. Het was rond Oursence. Maar ik denk dat je daar niet langs bent gekomen.
    Nog veel sterkte en plezier op je laatste dagen voor Santiago. Blijf je nog een paar dagen n Santiago?
  4. Riny Peerlings:
    12 mei 2018
    Geweldig Balt, alweer een grandioze prestatie geleverd! Ik feliciteer je nu al want als jij in Santiago aankomt, vertrekken Harrie en ik hier er naar toe! Niet lopend, deze keer maar georganiseerd met de bus. We hebben al lopend destijds zoveel cultuur laten liggen maar volop gesnoven! We gaan er nu samen op terug. Ben benieuwd, we hebben er erg veel zin in.
    Geniet nog van de laatste etappes en van de aankomst. Volgt Finesterra ook nog? Hartelijke groet!!
  5. Lian:
    13 mei 2018
    Succes met de laatste kilometers je hebt een mooie tocht gehad zo te lezen.
    Goed gedaan en succes nog even.
    Groetjes lian en marcel
  6. Arnold Joke:
    13 mei 2018
    Hoi Balt, wij zijn zelf 3 weken weggeweest op een plek waar wij geen bereik of WiFi hadden. Overigens een verademing ik kan het iedereen aanraden.
    Maar jou reis , zoals wij lezen is weer zeer mooi verlopen en weer veel contacten en indrukken opgedaan. Mooie prestatie. Groeten Arnold en Joke