21 april

21 april 2018

Vandaag een tweede dag van boven de 30 km om precies te zijn 33 km incl het zoeken naar een slaapplaats.

Dit is een hostel geworden in Tomar van de plaats zelf nog niet veel gezien.

Dit omdat het vandaag bijna de hele dag geregend heeft en en alles flink nat is.

Maar in dit geweldige hostel een kamer met zes bedden.

Menig hotel kan er niet tegen op alles is aanwezig en mooi.

Vannacht slapen tussen strak gestreken lakens dat is eigenlijk geen pelgrimeren maar toch wel lekker.

Vandaag dus veel regen maar wel een mooie tocht. Een flink gedeelte door een bos met eucalyptusbomen. Blijft toch een bijzondere boom.

Lig nu moe maar voldaan dit verslag te maken na een fijne douche.

Mijn regenkleding hangt buiten te drogen en de rest heb ik hier mooi in de was gegeven.

Voor € 7,50 alles weer een keer goed gewassen en gedroogd is ook wel makkelijk.

Mijn was is klaar die kan weer ingepakt worden en dan weer gaan eten.

Je ziet wel ondanks een dag regen is het pelgrims leven nog niet zo slecht.

1. Riny Peerlings:
    23 april 2018
    Ha.......klinkt bekend.......daar waren jullie (Sjors en jij) 4 jaar geleden al bedreven in om de kleren gewassen 'te krijgen'😉! Het is je gegund! Na een dag soppen zal het
    zeker als een weldaad voelen.
    Met je knie gaat het goed?
    Succes vandaag!!
  2. Elly de Louw:
    23 april 2018
    Uit je verslag kan ik opmaken dat het met je knie weer aardig goed gaat.Een dag regen is niet geweldig; maar vervolgens een gestreken bedje en gewassen kleren maakt weer veel goed. Veel wandelplezier en tot hoors
    Ellie de Louw.
  3. Hetty:
    Jammer van het weer
    Hoop dat je ook droog weer krijgt