29 april

29 april 2018

Het kan niet ieder dag feest zijn zo’n dag was het vandaag.

Maar eerst even van gisteravond toen werdt het ineens erg koud en miezerig weer.

Het restaurant waar we konden eten was een kleine kilometer verder maar we werden gelukkig door de eigenaar van de auberge er met de auto naar toe gebracht.

De naam restaurant kon je er niet aan besteden. Het was het kaalste cafe wat ik tot nu toe gezien heb.

Maar de tafels tegen elkaar geschoven en met 8 pelgrims weer een heerlijke maaltijd gekregen.

Maar in die kleine plaatsjes krijg je het beste voor weinig geld te eten.

Maar terug naar vandaag vanmorgen met een zonnetje vertrokken nadat het heel de nacht geregend had.

Dan denk je dat je geluk hebt maar na een uurtje of anderhalf trok de lucht dicht en begon het op eens te regenen.

Dat zijn dan van die korte maar hevige regenbuien zelfs een gehad met hagel.

En zo ging dat dan heel de dag door. Regenkleding aan. Dan weer volop zon. Regenkleding uit en een paar honderd meter verder weer volop regen.

Daarbij heb ik dan ook nog eens het gevoel dat we vandaag alleen maar omhoog en omlaag hebben gelopen en dan nog flink stijl ook.

Gelukkig geven ze voor morgen weer wat beter weer aan. Dan nog twee etappe’s tot Porto.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Riny Peerlings:
    29 april 2018
    Oh.....ik krijg nu pas in de gaten dat je niet in Porto vertrokken bent maar er naar toe loopt. En je bent niet de enige. Ik wilde toen van Santiago naar huis lopen maar dat werd me afgeraden. Richting Porto gaat het dan anders.
    Het worden de laatste loodjes dus.....succes en groet!!
  2. Liesbeth Klerks:
    29 april 2018
    Veel succes met de laatste kilometers. En hopelijk ook wat beter weer.
  3. Louis:
    29 april 2018
    Een dagje dat het wat minder is en aan de fotoś te zien toch nog mooi. Zorg dat je deze dagen het mooie blijft zien en zorg dat alles niet te normaal wordt want alles blijft heel bijzonder. Vergeet dat niet. Gr louis
  4. Balt Korthout:
    29 april 2018
    Klop helemaal en dat moet je ook beseffen als het wat minder gaat.
  5. Riny Peerlings:
    29 april 2018
    Omdat je in je verslag schrijft dat het nog '2 etappes tot Porto is' dacht ik dus dat het richting Porto ging. Dat bracht me van 't padje'.
    Succes morgen en dank voor je berichtje!!
  6. Tineke Slaats:
    29 april 2018
    Hou de.moed erin, tot op heden meer betere dan slechtere dagen gehad denk ik. Blijf het van de zonnige kant bekijken. Succes en blijf ervan genieten!
  7. Balt Korthout:
    29 april 2018
    Zeker weten Bor morgen wordt al beter weer aan gegeven al hoewel nog wel fris 13 graden.
  8. Beppie en Sjef:
    29 april 2018
    He Balt in welk land loopt of eet je het liefste in Frankrijk, Spanje of Portugal.
    Succes.
  9. Balt Korthout:
    30 april 2018
    Lopen maakt niet veel uit eten tot nog toe Portugal.
  10. Ad:
    30 april 2018
    Goed bezig,kan niet alle dagen een feestje zijn hopelijk dat het weer zich de komende dagen van zijn goede kant laat zien! Veel succes!!
  11. Tineke en Wim:
    1 mei 2018
    Je bent een bikkel, wind, regen of zon je loopt het toch maar. Veel succes.👍
  12. Albert en Els Verhoeven:
    2 mei 2018
    Hopelijk heb je nu beter weer. Maar ondanks het minder goede weer ga je toch gestaag door. Je bent een echte doorzetter. Veel wandel plezier en veel succes.