27 april

27 april 2018

Een dag van kilometers maken alleen maar verharde wegen en soms erg druk.

Dat geeft een hoop lawaai en loopt niet erg gezellig.

Het weer is bewolkt met af en toe een beetje miezer regen maar niet hinderlijk.

De temperatuur is perfect om te lopen.

Vandaag wel door een rijker gedeelte van Portugal gekomen met mooiere huizen.

Verder een beetje saaie dag maar dat krijg je als aan die mooie natuur gewend raakt.

Maar ook een dag met verrassingen. Deze morgen in een cafe waar ik koffie dronk en een broodje at kreeg ik een nagelknipper met het logo van Portugal er op als souvenirtje.

Later op de dag stopte er een auto het raam ging open en de man vroeg of ik naar Santiago ging.

Toen ik ja zei kreeg ik een flesje water en twee appels.

En zo geeft een beetje saaie dag toch een goed gevoel.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hetty:
    27 april 2018
    Zo dat is wel leuk voor je
  2. Mien zijlmans:
    27 april 2018
    Balt heel veel succes en sterkte
  3. Elly de Louw:
    27 april 2018
    Heel aardig van die Portugese man. Komen vast heel veel van die wandelaars langs. Ik kijk met belangstelling uit naar je volgende blog. Nog veel wandelplezier! Gr. Elly de Louw
  4. Ton en Marina:
    28 april 2018
    Hoi Balt,
    Fijn om te lezen dat de tocht voorspoedig verloopt en je leuke mensen ontmoet.
    Het klinkt allemaal erg positief !
    We wensen je alle succes op je wandeling en dat je positiviteit stand zal houden.
    Groeten van Ton en Marina
  5. Louis:
    28 april 2018
    Opnieuw een belevenis met nieuwe verrassingen. Op die manier zie je dat je nog steeds verrast kan worden. En nu nog zien dat je je alles bluft zien want het blijft bijzonder. Succes en veel wandel plezier verder. Groeten louis
  6. Riny Peerlings:
    29 april 2018
    Leuk, elke keer weer je ervaringen te lezen, Balt! Het maakt erg veel los!
    n.a.v. Wat je schrijft lijkt het pelgrimeren voor de Portugezen zelf ook iets bijzonders te zijn, gezien hun 'toestoppertjes'! Het houdt er de moed in, dat zeker wel! (Of zou het aan je hoed liggen! (4 Jaar geleden werkte die ook al beter dan onze 'hoofdtooi' (niks dus).
    Geniet ervan en Buen Camino!!!