18 april

18 april 2018

Porte Mugo daar aangekomen en aan een paar oude mensen op straat gevraagd waar we konden slapen.

Uiteraard handen- en voetenwerk maar het werd duidelijk de refugié was aan de andere kant van de straat.

Maar we moesten naar het café om de hoeken daar zou de kastelijn dan bellen zo dat we binnen konden.

In het café gingen alle gasten zich er mee bemoeien en aan het bellen en stond er bijna een taxi bij het cafe’.

Vandaag gelopen met het Nederlandse meisje 31 jaar. Vrouw klinkt meteen zo oud.

Jozien zo is haar naam is het meisje waar ik gisteren van vertelde.

Vandaag lukte het niet maar morgen gaat ze in Santarem nieuwe wandelschoenen proberen te kopen.

De refugié is mooi en netjes verder is er hier weinig te doen dit komt omdat ik bewust voor een kortere afstand gekozen heb.

En dat gaat goed morgen staan we bewust wat vroeger op zodat we vroeg in Santarem zijn en de warmte een beetje voor blijven.

1. Elly de Louw:
    19 april 2018
    Wat versta jij onder oude mensen? Die moeten dan wel minstens 85 zijn geweest. 70 is nog erg jong toch
  2. Hetty:
    19 april 2018
    Zo te zien heb je mooie weer
    Je hebt mooie foto's
  3. Riny Peerlings:
    19 april 2018
    Leuk, Balt! Oh..die ontmoetingen maken het net zo bijzonder! Weet je nog van onze toevallige ontmoeting bij die natte picknickplaats? Het feit dat je dingen kunt delen is ook wel prettig.
    Met je knie is het goed gegaan vandaag? Al gewicht verloren? Je broek gaat al slobberen misschien? Succes en je ziet het: we volgen je!
    Groet!! Riny en Harrie (Ik zal Mieke ook eens laten weten dat je weer onderweg bent)
  4. Lian:
    19 april 2018
    Mooie verhalen en zo te horen gaat het met je knie weer beter geniet ervan
    Groetjes lian en marcel
  5. Ans en Wim:
    19 april 2018
    Fijn dat je geen last hebt gekregen van je knie.
  6. Dyonne martvanhelvoirt @hotmail.com:
    19 april 2018
    Fijn dat het beter gaat met je knie veel wandel plezier 👍🏻
  7. Beppie en Sjef:
    19 april 2018
    Wat vrouw of meisje betreft dat zegje omdat dan je eigen niet zo oud voelt, maar de oudjes doen het nog best, sterkte met je knie en succes.
  8. Tineke Slaats:
    20 april 2018
    Gezellig die ontmoetingen. Lekker zo doorgaan. succes!
  9. Louis:
    20 april 2018
    Lees dat je er van geniet. Hou dat zo komt het wel goed. Gr louis
  10. Nel en Mari Klijsen:
    20 april 2018
    Wat fijn dat alles goed gaat en het beter weer is geworden geniet ervan en kijken uit naar het volgend blog groetjes uit de Kets