16 april

16 april 2018

Even een snel berichtje vandaag. Aangekomen in Villa Franca de Xira. Hier slaap ik in een hostel samen met een Duitser Andreas waar ik zo meteen mee ga eten. Wat mijn knie betreft is het nog niet alles. Als ik loop dan gaat het wel maar iedere stop is het weer moeilijk op starten.

Hopelijk wordt het wel beter. Voor de komende dagen maar een paar korte etappe’s gepland.

Vandaag een wisselende route van modderige paden tot een schitterend moerassig natuurgebied waar een brug door lag.

Dus nu op naar het eten en tot morgen.

1. Lian:
    17 april 2018
    Veel succes verder en ik hoop voor je dat de last van je knie minder gaat worden. Je bent een topper groetjes lian en marcel
  2. Ans en Wim:
    17 april 2018
    Hopelijk gaat de valpartij je reis niet beïnvloeden. Sterkte!
  3. Silvia:
    17 april 2018
    Succes met je knie... komt vast goed!! Geniet ervan
  4. Tineke Slaats:
    17 april 2018
    Nou, rustig aan doen dan en de tijd nemen om te genieten van de
    natuur. Beterschap met je knie. Ons weekend was spannend. Karel had een hartaanval, was even behoorlijk kritiek maar nu gaat het goed en mag hij vrijdag naar huis. Weer succes verder met lopen en doe rustig aan. Groetjes...
  5. Els van Drunen:
    17 april 2018
    Dat is pech hebben met je knie ,hopelijk wordt het weer beter hier is het nu 20 gr goed vertoeven.
    Kijk uit naar je reis verslagen
  6. D.v.Oversteeg:
    17 april 2018
    Beterschap met je knie hopelijk valt het nog mee en nog veel succes verders geniet ervan
  7. Liesbeth Klerks:
    17 april 2018
    Vervelend die knie, rustig aan maar even dan. Dat bordje eten ziet er trouwens ook niet verkeerd uit. :)
    Veel succes weer voor de komende dagen
  8. Louis:
    18 april 2018
    Heftig begin maar met een paar dagen komt het wel goed. Geniet ervan.en foe rustig aan.