2e dag met ongemakken

17 april 2018 - Lissabon, Portugal

25.4 km vandaag Na een goede lange nachtrust om haf negen vertrokken.

Het ontbijt zat in de prijs €16,15 dus maar gebruik van gemaakt.

Meteen niet het mooiste weer vandaag regen en dan weer miezeren, Het gevolg de steentjes in Lissabon spekglad wat moeilijk lopen is.

Ondanks mijn goed opletten toch onderuit op een putdeksel.

In dit geval het voordeel van de rugzak die de val breekt. Maar toch wel wat last van mijn knie.

In Alpriate Salvacao Voltaren gehaald. Dit is de plaats waar ik overnacht en heb mijn knie goed ingesmeerd.

Het gaf wel meteen verlichting nu maar hopen dat het echt helpt.

Ik slaap vandaag in een auberge voor €8,00 en tot nog toe alleen.

Vandaag al wel een paar andere pelgrims tegen gekomen maar die liepen verder.

Ik had het wel gehad na die regen en een geweldig spekglad modderpad. Mijn broek zat tot mijn knieën vol modder.

Maar goed dit hoort er allemaal bij.

Voor morgen een nieuwe afstand uit gedokterd met de beheerder ( Hospileros ) van de auberge van 20 km.

Het probleem is om binnen redelijke afstand uberhaupt een slaapplaats te vinden.

Morgen weer verder.

1. Nel en Mari Klijsen:
    17 april 2018
    Jammer dat het slecht weer is maar jij bent een doorzetter veel succes
  2. Riny Peerlings:
    Ha Balt,
    Hoewel je het destijds gezegd hebt weer te gaan lopen, ben ik verrast door je berichtje. Het is dus al zo ver! Waww! Knap man , weer een tocht te maken. Ja, als je eenmaal in de ban bent........super dat je het kunt. Het loopt op deze route niet zo storm als op de Camino Franches, begrijp ik. Dat zal ook zijn charmes hebben.
    Hopelijk kun je van de route genieten als het weer beter wordt en loop je niet te gek veel km's om😉! Succes, hou het recht en natuurlijk volg ik/volgen we je!
    Groet van ons beidjes,
    Riny
  3. Dora de Wolf:
    Hoi Balt
    Jammer van al die ongemakken,die kan je altijd verwachten .
    Je knie dat is niet zo best hoop dat het wat beter gaat worden
    Hier is echt genieten met 25 graden.
    Toch succes komt goed toch
    Groetjes Dora.🚶‍♂️
  4. Yolande Houben:
    18 april 2018
    Let goed op je knie en probeer niet te ver te lopen: hij moet nog langer mee! Jullie krijgen daar vast gauw mooier weer, hoewel het hier met mijn heup revalidatie lekker zitten is in de zon! Komt jouw route steeds langs de zee of zit je meer in het binnenland?
  5. Albert Schellekens:
    19 april 2018
    Hoi Balt
    Het mis erg vervelend dat je, zo kort na de start al, door deze val last van van je knie hebt.Heel veel succes
    Doe de eerste dagen rustig aan. Hopelijk gaat het snel weer beter. Daarnaast hoop ik dat het snel droog droog weer wordt en de paden beter beloopbaar zijn.
    Heel veel succes en beterschap met de knie.
  6. Helma van Engelen:
    19 april 2018
    Hallo grote broer ik ben erg trots op je,en hoop vanharte dat het snel beter gaat en je kunt geniete van je wandeling, hele dikke knufel van je jongere zusje